poniedziałek, 11 lutego 2013

Walentynki

Walentynki już coraz bliżej<3 
Wspaniale.
Moje raczej nie będą wyglądały jak w komedii romantycznej i w najlepszym wypadku, spędzę  je w gronie przyjaciół. Ale przyjaźń to też miłość, więc jest ok;D
Tak naprawdę, jakoś nigdy nie traktowałam tego dnia poważnie, no bo jak się kochać to codziennie i nie potrzeba do tego specjalnego dnia. Mimo wszystko postanowiłam "pocieszyć" się i sprawiłam sobie kilka prezentów, przyjemnych dla oka i przydatnych...no powiedzmy ;D 

  • czepek kąpielowy w kropki <3 ok.22zł TK Maxx
  • Skarbonka babeczka ok.12zł Flo
  • Miseczka babeczka ok12zł Flo








Jak sami widzicie, są to typowe gadżety  bez których spokojnie można się obyć, ale ja uwielbiam mieć kilka takich rzeczy, które przez samo patrzenie umilają życie ;) 

A teraz kilka obrazków dla samotnych, na poprawę humoru ;D 







Życzę Wam  wszystkim (zakochanym i tym niezakochanym) udanych walentynek ;) 
Love is everywhere















1 komentarz: