czwartek, 28 lutego 2013

BUTY




Wygodne buty do ćwiczeń to podstawa.
Ja dopiero teraz zainwestowałam w porządne buty, trochę przeraziłam się na widok cen niektórych modeli
400-600 zł za sportowe buty to dla mnie przesada.

Bardzo spodobał mi się jeden model butów nike, ale one własnie kosztowały ponad 400 zł
jednak miły pan sprzedawca powiedział mi w sekrecie, że identyczne buty pod względem technologii, tylko w innym kolorze są też w kolekcji młodzieżowej i kosztują o 150 zł mniej! 
Zadowolona zmierzyłam i coś mi w nich nie pasowała, więc mierzyłam dalej.
I takim sposobem znalazłam moją nową miłość (świecącą w ciemności<3) 


Mój model to Reebok realflex transition 2.0
uwaga na rozmiary, ja mam 37, a zazwyczaj nosze 38/39 ;D
Buty kupiłam w Foot Lockerze za 209 zł



3 komentarze:

  1. o wow, genialne! sama musze się nad takimi poważnie zastanowić:)

    Pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i niesamowicie wygodne, myślę że warto zainwestować ;)

      Usuń
  2. wyglądają mega! następnym razem też będę szukać w dziale młodzieżowym :)

    OdpowiedzUsuń